Keresés ebben a blogban

2018. május 23., szerda

Azóta történt.

Tudom hogy már jó régen írtam, kb 4 éve nem. De ezt most szeretném pótólni. Igazából sokat nem fogok most sem írni mert nincs miről. Elvagyunk így kettecskén sajnos mert Boncika két évvel ezelőtt elment.😢 Szóval jól megvagyunk Rékámmal. Mivel munkám nincs előre láthatólag nem is lesz, ezért álltalában itthon vagyunk és éljük a nyugdíjasok ( nem mondom hogy semmit mondó életét) Boldogok vagyunk és ez a legfontosabb. Vannak illetve voltak surlódások, de melyik kapcsolat tökéletes? A miénk.😀
Tavaly vettem egy haspadot mert elhatároztam hogy le kéne fogyni kicsit. Ami müködik is, persze csak akkor ha dolgozok is rajta. Most hogy vettem hozzá alkatrészt mégkönnyebben mennek azok a felülések. Réka nem hagyja hogy el lustuljak ma már 25 percig edzettem. Most meg ahogy minden délután kiültünk erre a pici erkélyre kv-zni. Aztán majd mehetet újra a haspadra edzeni húsz percet.
Már este van a vacsi is megvolt. Most már csak a tv később meg majd szunya lesz. Szép estét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése